7 Mart 2015 Cumartesi

Piramitin Laneti Seyret

http://www.filmseyret.tv/wp-content/uploads/piramitin-laneti-seyret.jpg

Filmin yönetmeni Grégory Levasseur’u daha önce izleyip beğendiğim birkaç filmde senarist olarak görmüştüm..Bu film ilk yönetmenlik yaptığı ve bunda da başarılı olduğunu gösterdiği bir film olmuş..Son dönemlerde korku ve gerilim türünde çok kaliteli filmler piyasa da maalesef yok..Özellikle korku dendiğinde ise bu sayı gittikçe azalıyor..Hem gerilim hem de korku anlamında bence son derece iyi bir filmdi..İmdb’de şu anki puanını ben düşük buldum ve kapasitesinin bu aldığı puanın çok üstünde olduğunu düşünüyorum..Girilmesi kolay ama çıkması bir hayli zorlu bir piramit içinde gerilim ve korku dolu anların eşlik ettiği yaşam ve ölüm arasında bir savaş..Film kahramanlarımızın girdiklerinde bulmak istedikleri şeyle karşılaştıkları şey hiçbirin hayalinde olmayan bir kabus olarak karşılarına çıkıyor ve tabi ki izleyicinin de..Karakterlerimiz için bir çıkış yolu var mı acaba? gerile gerile izliyorsunuz..Çeşitli tuzaklarla saklı bir labirent içinde geçen sahneler onlar gibi sizde de kapana kısılmış hissi uyandırıyor ve ürkütüyor..Filmi çeşitli kameralar kullanılarak yapılması farklı olmuş..Ben normal de el kamerası ile çekilen filmlerden nefret ederim ama bu filmde gerilim üstüne gerilim eklemeyi başarabilmişler..Elbette beğenip beğenmeme konusunda zevkler farklılık gösterebilir..Ben çok beğendim ve özellikle gecenin geç saatlerinde izlemenizi tavsiye ediyorum..Benim bir kere daha izleyeceğim kesin












Piramitin Laneti Seyret

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder